Velkommen til nytt treff!!

onsdag 9. mars 2011

Vi gjentar suksessen!!


Denne gangen blir treffet fra
Fredag 27.mai kl.18.00 til søndag 29.mai kl.15.00
på HIL Huset på Hamar. Ligger midt i Hamar sentrum med 7 min gange fra jernbanestasjonen og 3 min gange til bl.a. Unik Hobby.


Pris:
Hvis du deltar hele helgen, koster treffet kr. 450.- Dette er inkl. overnatting og frokost lørdag og søndag. Ønsker du å delta hele helgen uten overnatting, koster treffet kr. 375.- Det er muligheter for å delta kun lørdag og søndag. Billetten for disse 2 dagene er kr. 350,- Ønsker du kun å delta på 1 dag, enten lørdag eller søndag, koster billetten kr.300,-


Påmelding:
For å melde seg på, må du betale inn på kontonummer:
0539 76 88455
Skriv navnet på deltakeren i merknadsfeltet ved innbetaling. Om du ønsker overnatting så skriver du antall døgn fre –lør, lør-søn eller fre-søn det også i merknadsfeltet.


Innbetaling= påmelding. Hvis du ønsker en tilbakemelding på om din innbetaling og påmelding er registrert, send oss en mail på a.haagensen@bbnett.no.


Overnatting:
Det er mulig å overnatte. Hvis du ønsker overnatting, kan du få låne madrass gratis, eller du kan ta med din egen. Dette bestemmer du. Vi vil servere frokost lørdag og søndag for de som overnatter. Øvrige måltider må dere bekoste selv. Det er kun noen minutter å gå for å få kjøpt pizza, kinamat, pasta, ja her er det mange valgmuligheter. Matbutikk og døgnåpen bensinstasjon i nærmeste nabolag.


Dette må du ha med:
  • Egen kopp til kaffe/te
  • Innesko
  • Skjøteledning
  • Arbeidslys
Vi serverer kaffe, te og vann gjennom hele helgen. Øvrig servering må du ordne selv. Vi kan dessverre ikke tilby mye plass i kjøleskapet, men det er heldigvis kort vei til butikk som er åpen på søndag også.


Vi kan gleder oss til et spennende treff med overraskelser underveis!!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Jeg har betalt:)
Gleder meg til nytt treff:)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Der har jeg også fått betalt, og jeg gleder meg veldig til å treffe dere igjen!

Camilla sa...

Jeg har også betalt.
Gleder meg. :D

 
◄Design by Pocket